Natalia & Mikołaj


Miłość jest piękna bez względu na wiek, to z pewnością. Ale ta pierwsza, młodzieńcza i niewinna kryje w sobie najwięcej uroku. Na potwierdzenie tego mam dla Was zdjęcia Natalii i Mikołaja ;)
Poznałam ich w listopadzie na 18-stce Natalii i już wtedy zapadli mi w pamięci jako przeurocza para. Gdzieś w moich wspomnieniach piosenka "Perfect" już zawsze będzie należeć do nich, kiedy kołysali się na pustym parkiecie... W maju mieliśmy okazję stworzyć wspólnie zdjęcia, które tu widzicie. Sympatyczni, uśmiechnięci, pełni energii, która szybko się udziela... Na co dzień dzieli ich masa kilometrów, ale nie jest to dla nich żadną przeszkodą!
W dwie godziny sesji wykonaliśmy tyle zdjęć, że przy selekcji łapałam się za głowę, a i wybór, które Wam tutaj pokazać nie należał do najprostszych. Na szczęście jakoś sprostałam temu zadaniu i oto wreszcie mogę Wam przedstawić Natalię i Mikołaja :)